Vart tog popstjärnorna vägen?

Du som tidigare läst min blogg vet att jag är något av ett Idol fan och nu har ju äntligen Idolsäsongen dragit igång.
En tjej som jag fastnade för på audition var Linda Eriksson som visade upp sig i Malmö och även förärades med en guldbiljett.



Innan sin audition sa Linda att hon varit med i popstars. Eftersom jag kände igen henne men inte kunde placera henne var jag tvugen att googla på popstars. Jag hittade då två för mig bortglömda grupper som jag tyckte var jättebra då de kom.

Det är inte för inte man undrar hur grupper som slagit igenom så bara kan försvinna. Vart tar de vägen?

Under tiden kan vi ju iallafall se låtarna de slog igenom med (tyvärr känns det inte som de är lika bra idag som de var då)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0