Dags att ta nya tag!

Ojojojoj! Insåg just att jag inte uppdaterat min blogg på en bra stund!
Efter flytten i höstas tog det en stund innan vårt bredband kom igång och då rann tyvärr den här bloggen ut i sanden en stund.
För er som inte vet har det hänt endel sen sist... Jag har blivit mamma igen!!! Helt underbart!
Vi har numera 2 underbara prinsessor. Den lilla skruttan kom till världen för en månad sen ca 5 veckor för tidigt eftersom jag fick havandeskapsförgiftning denna gång. TIll följd av den blev jag inlagd på sjukhus i 2 veckor innan det bestämdes att förlossningen skulle sättas igång. Tyvärr klarade inte mitt blodtryck av igångsättningen så det slutade med kejsarsnitt vilket gick bra. Lilltjejen klarade sig tack och lov från Neonatal vård och har mått jättebra!
För egen del kan jag bara säga att jag skulle aldrig rekommendera någon att välja kejsarsnitt!!! Att man kan VÄLJA det av egen vilja är för mig en gåta och om man gör det vet man inte vad man ger sig in i!!! Heja vaginal förlossning är allt jag har att säga!!!

Som om inte vi sett nog av sjukhus den senaste tiden så sitter jag nu och håller min svårt sjuka farmor i handen hennes sista tid här på jorden. Som tur är fick hon träffa sitt senaste barnbarns barn så det måste finnas någon mening med att hon kom till världen för tidigt!!
Någon dag när jag orkar ska jag skriva här om alla roliga saker som min farmor skojat om på sin dödsbädd!!

På återseende!

Kommentarer
Postat av: Treamigos

välkommen tillbaka till bloggosfären!

2009-07-24 @ 18:13:56
URL: http://treamigos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0