Sorg.....

Min man och jag sålde vår bil igår....
Min älskade Crysler Voyager med en massa "lull, lull" i. I går kändes det lite som en lättnad att bli av med det bensinslukande monstret, kanske hjälpte pengarna i handen till att det kändes så!?
Men idag när jag gick förbi garaget kändes det bara tomt och konstigt.
Nästan som sorg!
Snyft!
Nu när jag sitter här på jobbet och tänker på att min fina bil körs av någon annan som inte känner den och vet vad den behöver känner jag mig jätte hemsk!! Tänk om den nya familjen inte är snäll mot min bil!! Kanske det inte var en bra idé att sälja i allafall!
Jag måste nog ta med mig maken och köpa en ny bil i morgon som jag kan ge min omsorg och kärlek till !!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0