Äntligen höst!

Nu tror ni att jag ramlat och slagit huvudet och blivit knäpp.
Men det är faktiskt så att jag älskar hösten!!!
Sommar i all ära men för en som alltid bränner sig i solen och som hellre sitter i skuggan så är det helt underbart när hösten kommer. Luften blir klarare och när det är sol så kan man faktiskt vara ute utan att avlida av värmeslag, soleksem eller bli sönderbränd.
Bor man dessutom i en sommar/turist stad kan man dessutom börja röra sig på stan igen utan att behöva trängas med folk och man ser helt plötsligt folk man känner!!

Dessutom kan man börja plocka fram stearinljusen och tofflorna och filtarna och krypa upp i soffan med en kopp te eller en chipspåse och kolla in alla serier som börjar igen!!!

Man kan dessutom känna att det blivit höst för nu har Idol-hysterin dragit igång på allvar!

Och jag ÄLSKAR Idol!! Det är nog så att jag egentligen är Sveriges nästa Idol men jag är för lat för att söka...
Det är kanske därför det är så roligt att titta på alla som helt utan hämningar ställer sig framför juryn i tron om att dem verkligen kan sjunga!! Man undrar ju om folk är helt döva?! Hör man inte hur illa det låter själv?

Hittills måste jag säga att avsnitten varit bättre än på många år.. Otroligt mycket mer humor!! Som när Anders Bagge berättar om sitt skägg för Daniella Så skönt klipp!!

Så nu längtar jag bara till på Måndag när nästa avsnitt visas!!

Men höstens stora event är självklart detta:

Så nu är det bara att stoppa fötterna i tofflorna, rycka upp chipspåsen, grabba tag i filten och sjunka ner i soffan och njuta av att hösten ÄNTLIGEN kommit!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0