Dagens outfit...

Jag satt här i min ensamhet och försökte få lite blogg inspiration och hittade snabbt ett tema: Dagens outfit!! En massa tjejer (till 100% faktiskt) lägger ut en bild på sig själva eller bilder på de kläder de har på sig för dagen!?!?!

Jag måste naturligtvis ställa mig den stora frågan : VARFÖR???

Är folk verkligen intresserade av vad någon annan har på sig och var de kläderna blivit inköpta och till vilket pris?

Jag fattar i allafall inte riktigt vitsen med det hela... Nu kanske många (eller alla ni 10 som läser den här bloggen) tror att jag inte tycker om att shoppa kläder, ack så fel!! Jag ÄLSKAR att shoppa!! Jag skulle kunna göra av med hur mycket pengar som helst på en shoppingrunda men jag förstår inte riktigt vitsen med att lägga upp alla inköp och vilka kläder jag har på mig här på bloggen!!

Vem är intresserad av att se en lite små-tjock småbarnsmamma klämma sig i ett par något tajta jeans och en topp? Inte många kan jag lova.....
Å ahdra sidan är det kanske så att man bör vara lite modemedveten för att det ska bli intressant och då kanske inte t-shirt topparna från Lindex är det som är mest inne just nu!

Men för er som iallafall är intresserade så kommer här blider på min outfit för idag (och nästan alla andra dagar, fast inte exakt samma kläder men lika):

image7
image8

P.S Vill du ha en bild med mig i kläderna så fär du lämna en kommentar ;)


Kommentarer
Postat av: Treamigos

får vi inte se underkläderna då som kenza???
*fniss*

2008-05-14 @ 21:57:39
URL: http://www.treamigos.blogg.se
Postat av: rypislvm

Hinuwusef rujaq, zutovitaha jajuxesaro fones nofejeqif oI, je:)

2012-10-16 @ 05:06:55
URL: http://www.bixicuku.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0