Nya utsikter...

Idag har jag varit och hämtat mina snordyra nya glasögon!!

När jag var hos optikern förra veckan och provade bågar var jag aningen stressad eftersom jag hade med mig min 2 årig dotter som tyckte att det var jätteroligt att trasha affären och också ville prova bågar.
Jag var dock inte riktigt lika imponerad och lyckade tillslut muta ungen med lite banan i vagnen. Medan jag då står och väljer mellan 2 bågar som jag fastnat för klär då ungen dessutom av sig, något hon börjat med på sista tiden, (vet dock inte vem hon fått det ifrån) i den överfulla optiker affären. Jag tar ett snabbt beslut för en båge och klär sedan på ungen och avlägsnar mig snabbt.

Så idag var det då dags att hämta ut den färdiga produkten. Självklart kom jag inte ihåg exakt hur bågen såg ut eller märket på den, så när optikern tar fram min lilla påse med ett glasögonfodral från TIGER blir jag lite orolig.... Inte var det väl ett så fashionabelt märke på min båge? Optikern plockar varsamt upp ett par ursnygga glasögon. Wow, tänkte jag, har jag valt dom??  De var till och med snygga på!!
Så nu ser jag världen helt med nya ögon, bokstavligt, inte visste jag att man kunde se så här klart!!  

(Bild kommer senare :))

Kommentarer
Postat av: Anonym

hahaha..haha
Ja,som det kan bli mellan varven :)
Men inget ont som inte har något gott med sej!

Mycket trevlig blogg förövrigt!!

Kika gärna in på min blogg om du har tid eller lust :)

Ha det bäst!

2008-05-17 @ 13:28:35
URL: http://happydaysmom.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0