Coola vitvaror!

Ni som läst min blogg tidigare vet jag inte är någon virtuos när det gäller hushållsgöromål men idag såg jag en annons om skulle kunna ändra på det!!

Logixx 8, Bosch nya tvättmaskin och torktumlare för flexibla livsvanor! Jag har flexibla livsvanor - jag BEHÖVER de här maskinerna!

Alltså det här är maskinerna som har allt!!

Båda två klarar 8 kg tvätt!! Det vill säga i princip hela tvättkorgen!!
Tvättmaskinen har fläckborttagningssystem för 14 olika fläckar (ingen aning om hur det funkar), mäter mängden tvätt och rekommenderar tvättmedelsmängden, justerbar ljudsignal, specialprogram, självrengörande tvättmedelsfack och 3D-aqua spar system!!! Vem behöver inte det??

Torktumlaren har extra stor rostfri trumma med valkar i soft-design, specialkorg för ylletorkning, belysning i trumman och specialprogram!!

En tuff display och coola touchknappar har de också!
Dessutom finns de i svart!!!

Alltså tänk vad mycket jag skulle kunna få tvättat med de här underbara maskinerna.
Det enda som egentligen saknas är nätverksuttag så att man kan surfa in och kolla hur det går för maskinerna alternativt uppgradera med de senaste specialfunktionerna från Bosch hemsida.

Nu är planen i stort hur jag ska kunna motivera min man att köpa ny Tvättmaskin och Torktumlare för det formidabla priset 17.585:-, hmmmm... undrar om man kan muta honom med sex?

image9image10

Kommentarer
Postat av: Sofie

Jag vill oxå ha sådana:)

2008-05-22 @ 12:23:00
Postat av: Valdemar Prosen

Jag vill definitivt ha dessa.
Tyvärr är oddsen för att en tvättmaskinstekniker skall byta dessa mot sex med mig relativt obefintliga.

Annars hade jag nog fan ställt upp.

2008-05-22 @ 17:43:39
Postat av: Treamigos

ja men visst. Ett par såna hade ju suttit som en smäck.
Men jag själv har ju oxå valkar i soft-design. Jag borde vara dyr....

2008-05-22 @ 18:38:22
URL: http://www.treamigos.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0